ЦУКЕРКИ "КОРІВКА" (ПХ)



На ці цукерки я натрапила зовсім випадково, але  їх назка настільки мене заінтригувала, що я просто не могла втриматися щоб їх приготувати. Але тут виникла маленька проблема: я ніяк не могла знайти сухе знежирене молоко і майже впала у відчай.
Рецепт чекав місяців зо два, аж поки я випадково не натрапила на цю рідкість. І ви не уявляєте, яка я була цьому рада. 

Вам знадобиться:
150 мл молока
4-5 ст.л. сухого знежиреного молока (СЗМ)
підсолоджував за смаком (у мене 1 ст.л. меду)

Приготування:
СЗМ обсмажуємо на сковорідці до світло-коричневого кольору. Воно візьметься грудками, намагайтесь їх розбити, але без фанатизму.
Висипаємо обсмажене СЗМ в блендер/кавомолку та змелюємо в порох.
На вогонь ставимо каструльку з молоком, додаємо змелене СЗМ і варимо до згущення. У кінці додаємо мед.
Розливаємо по формочкам і ставимо у морозильну камеру. Готово вже через 2 години.
Доречі, якщі не заморожувати, то вийде готове варене згущене молоко.
Смачного!



Коментарі