НІЖНИЙ РУЛЕТ ІЗ ШОКОЛАДНОЮ НАЧИНКОЮ


Прагнете чогось легкого, ніжного і не шкідливого для Вашої фігури? Як я Вас розумію… Сама така ж;)) Адже скоро літо всім нам хочеться гарно виглядати. Тому швиденько біжимо на кухню, бо цей рулет вартий того, щоб його негайно приготували і без докорів сумління зранку з’їли.



Вам знадобиться:
Для бісквіта:
2 яйця
20 г. пшеничного цільнозернового борошна
10 г. рисового борошна
10 г. кукурудзяного крохмалю (можна замінити картопляним, але структура трохи відрізнятиметься, бо кукурудзяний ніжніший)
підсолоджував (у мене мед)(за смаком)

Для крему:
160 г. м'якого сиру (я брала «Президент» 0,2%, можна замінити дитячим «Яготинським»)
30 г. темного шоколаду (не менше 99% какао)(в рулет, що на фото не клала шоколад)
1 ч. л. какао (можна кероб, він солодший)
підсолоджувач (у мене мед)

приготування:
Готуємо бісквіт: жовтки збити, поступово додати борошно, крохмаль, підсолоджувач. Маса виходить дуже щільною. Але будьте обережними, щоб тісто не стало як камінина, бо білки тоді ви не зможете рівномірно додати. В процесі приготування слідкуйте за жовтковою масою, поступово додаючи борошно і крохмаль. Якщо маса стане трохи густішою за густу сметану, то краще туди додайте трохи збитих окремо білків, а потім решту борошна/крохмалю.
Білки збити окремо до міцних піків і акуратно ввести в тісто, перемішуючи дерев'яною або силіконової лопаткою знизу вгору. Отриману масу викладаємо на силіконовий килимок у формі прямокутника або у прямокутну форму, застелену пергаментом. Випікати 10 хвилин при t 170 °С.
Дістати бісквіт, покласти його на рушник і згорнути бісквіт з рушником.
Готуємо крем: какао і розтоплений шоколад додати в сир і перемішати блендером. Я не додавала розтоплений шоколад. Тому мій крем був трохи рідкуватим. Якщо додасте, то крем буде більш щільним.
Розгорнути бісквіт, прибрати рушник, змастити кремом і згорнути назад. Загорнути в харчову плівку і прибрати в холодильник на ніч.
Вранці прикрасити за бажанням. Я зверху змастила залишком сирного крему і посипала тертим шоколадом.

КБЖВ на 100 г – 163/9,88 /6,63 /15,59



СМАЧНОГО!

Коментарі