ДІЄТИЧНЕ ТІСТЕЧКО а ля "КІНДЕР МОЛОЧНА СКИБОЧКА"


Привіт, мої дорогенькі! Все менше часу маю показувати вам різні смаколики, і все більше маю різних цікавих рецептів. Ось сьогодні хочу поділитися з вами правильним тістечком, яке не тільки м’яке, смачне, тане в роті та легке в приготуванні, а й не нашкодить вашій фігурі. Взагалі то це перше тістечко, яке я пекла без пшеничного борошна та цукру і результат мене приємно здивував. То ж не гаймо часу і мерщій на кухню.

Вам знадобиться:
для коржа
2 ст.л. вівсяних висівок*
1 ст.л. пшеничних висівок*
1 ст.л. какао
2 яйця
2 ст.л. класичного йогурту (або м'якого сирку)
0,5 ч.л розпушувача
сахзам за смаком (у мене мед 9 г).

для суфле
150 мл. молока
200 гр. класичного йогурту/сирка (у мене кефір 1%)
10 гр. желатину
сахзам за смаком (у мене мед 18 г).

Приготування:
Корж: білки відокремлюємо від жовтків. Всі інгредієнти, окрім білків, гарно перемішати. Білки збиваємо з дрібкою солі до піків. Акуратно вводимо змішану суміш у білки.
В силіконовій формі випікати до готовності (приблизно 20-30 хвилин) при 180° С.
(Я поспішала і трохи відійшла від цих рекомендацій, випікаючи не в духовці, а в мікрохвильові приблизно 4-5 хв.) Готовність завжди перевіряйте спажкою!
* висівки можна замінити відповідною кількістю вівсяного борошна. Якщо ж берете вівсяні висівки – бажано змолоти їх в борошно за допомогою кавомолки.
КБЖУ коржа на 100 г: 211,7/ 14,3/ 10,8/ 14,1

Поки готується корж, робимо суфле. Желатин замочити в молоці, хвилин на 10, змішати йогурт з сахзамом (я брала 18 г меду). Підігріваємо молоко до повного розчинення в ньому желатину (до кипіння не доводити) і влити в йогурт (сирок). Добре перемішати і поставити в холодильник. Воно повинно трохи зчепитись, перевіряємо час від часу. Корж розрізаємо на 2 частини. Коли суфле трохи зчепилося, починаємо збирати торт. У формі де випікали корж, кладемо одну половину коржа, виливаємо на нього суфле, закриваємо другим коржем. У холодильник на ніч. Вранці торт перевернути з форми.


КБЖУ готової страви по моїм інгредієнтам на 100 г: 102,9/ 7,3/ 3,9/ 9,1

СМАЧНОГО!


Коментарі