НУТОВІ ЦУКЕРКИ (без цукру)


Не так давно я відмовилась від цукру. Для мене стало відкриттям, що життя без цукру існує. Пити чай та каву без цукру це не важко. Важко прожити любительці солодкого без звичних солодощів. Ще не всі солодощі адаптувала для мого нового способу життя, але безвихідних ситуацій не буває. Ось знайшла рецепт веганських цукерок, які дуже вдало підходять під стиль правильного харчування. Інгредієнти, чесно кажучи, не дуже асоціювалися із цукерками, але цікавість взяла гору.
Результат дуже здивував. Я б навіть сказала, вразив))
Це не просто смачно, а дуже смачно!
Горіховий смак, відтінений кунжутною ноткою.
Схожі на якісь радянські цукерки типу шоколадні батончики (забула, як вони тоді називалися).
Дітлахи одразу облюбували і майже все самі і «приговорили»)) Але я не переймалася, бо цукерки без цукру!!!
Тепер я їх фанат. Буду готувати дуже часто.

Вам знадобиться:
нут відварений - 300 грам
тахинна паста - 3 ст.л.
мед - 1,5 ст.л. *
кориця - 1 ч.л. **
щіпка солі і соди ***
какао - 2 ст.л.
кунжут - 1 ст.л.
чорнослив - на смак.

На 1 порцію (50 гр):
Калорії: 144.8 ккал.
Жири: 7.8 г
Вуглеводи: 15.4 г
Білки: 4.6 г

Приготування:
100 грам сухого нуту залити на ніч водою. Вранці промити, залити чистою водою і варити на середньому вогні близько 40 хвилин.
Готовий нут процідити, додати тахинну пасту, мед, корицю, ретельно пробити блендером до стану однорідної пасти.
Ложечкою зачерпувати порцію пасти, вологими руками формувати кульки-цукерки. Щоб не прилипали до рук то я обваляла їх в кунжутному насінні.
В деякі цукерки всередину я клала половинку чорнослива. Такі цукерки я обвалювала в какао. Цукерки поставити на деякий час в морозилку або в холодильник.
Можна також не обвалювати в какао або кунжуті, а на водяній бані розтопити шоколад з кокосовим маслом (можна вершкове, або зовсім не додавати). Дістати цукерки з морозильника і насадити на зубочистку, вмочити кожну в теплий шоколад.
Щоб дати рівномірно застигнути шоколаду потрібно перевернути дном догори друшляк і в дірочки увіткнути зубочистки з цукерками.
В оригінальному рецепті рекомендується брати сироп агави. Я поки таким не розжилася, тому замінила на мед.
Але думаю, що заміна на мед цілком має місце бути, і додає користі цукеркам.
** Так само в рідному рецепті замість кориці використовується ваніль, а частина шоколаду треба натерти і додати до начинки.
*** Соду в цукерки не додавала, але в рецепті вона теж значиться (можна соду додати у воду при варінні нуту, щоб він став м"
якішим.


СМАЧНОГО!

Коментарі