НИЗЬКОКАЛОРІЙНИЙ КОКОСОВИЙ ТОРТИК


Я завжди полюбляла солодощі. І зараз, притримуючись принципів правильного харчування, для мене саме важке це відмовитись від них)). Хоча навіщо відмовлятися, якщо є ідеальний десерт для любителів кокоса і правильного харчування - дієтичний кокосовий торт. Готувати досить легко, а виходить дуже вишукано і смачно. Правда, тортик вийшов невеликий, але мало калорійний)) Якщо Ви бажаєте зробити його повноцінним, а не так, як я «половинчастим», то рекомендую збільшити кількість інгредієнтів удвічі.


Вам знадобиться:
Для бісквіта:
100 г рисового борошно (нічим замінити не можна)
1 яйце + 2 білки
50г сметани 10%.
1 ч. л. розпушувача
дрібка солі
підсолоджувач за смаком (у мене мед)

Приготування:
Яйце та білки збиваємо з дрібкою солі і підсолоджувачем до збільшення маси в об'ємі. 

Просіваємо туди борошно, розпушувач і додаємо сметану. Перемішуємо до однорідності. 

Випікаємо в силіконової формі діаметром 17 см в попередньо розігрітій духовці ~ 20 хв. при 180° С (дивіться по своїй духовці).

Готовий корж розрізаємо вздовж на 2 шт. (Я коржі ще розрізала навпіл і зробила тортик вище. У мене вийшло 3 порційних шматочка)

Для просочення:
тепла вода
підсолоджувач (у мене мед)
Змішуємо теплу воду з підсолоджувачем і просочуємо коржі. Не шкодуйте! Коржі досить сухуваті. То ж чим краще ви їх просочите, тим м’якішим отримаєте торт. Я робила це за допомогою кулінарної щіточки.


Для крему:
200 мл молока 0,5% (я брала 2,5% і трохи розвела кип’яченою водичкою до потрібного об’єму)
1 жовток
15 г кукурудзяного крохмалю
20 г кокосової стружки
підсолоджувач за смаком (я не додавала, оскільки зробила концентроване просочування)

180 мл молока підігріваємо в каструльці, але не кип'ятимо. Окремо перемішуємо 20 мл молока з жовтком, крохмалем, кокосовою стружкою і підсолоджувачем. Додаємо до теплого молока і на повільному вогні варимо, постійно помішуючи, до загусання. Займає буквально пару хвилин.

Промащуємо наші коржі кремом.


Для обсипання:
10г кокосової стружки
Посипаємо торт стружкою і залишаємо просочитися. Я залишила на ніч.


КБЖУ на 100г: 144,8 / 5,6 / 6,4 / 20

КБЖУ (з медом) на 100 г: 172,09/ 6,52/ 7,42/ 22,25


СМАЧНОГО!

Коментарі